Jeden z gości hotelowych zbyt
głośno wyje podczas pełni księżyca? Opary unoszące się z kotła sabatu czarownic
roznoszą się po całym hotelu? Należy dobić jakąś ofiarę, bo jej krew brudzi
dywan?
A może w zupie jest zbyt mało rybich
oczu? Kucharz przesolił potrawkę ze szczura? Boy hotelowy jest zbyt przerażony
wyglądem nowych gości, że zapomina poprosić o napiwek?
Czy też w lochach jest zbyt
dużo światła? Podłoga w holu równie dobrze może służyć za lodowisko? Blat stołu
w hotelowej restauracji obraca się w lewo zamiast w prawo?
Nic nie szkodzi!
Dyrekcja oraz Personel
administracyjny zadba, aby pozbyć się wszelkich niedogodności, spełni prawie
każdą prośbę i rozmówi się z każdym, kto wymaga pouczenia. Wystarczy tylko
zamieścić żądaną informację, a reszta dosłownie zrobi się sama.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz